Bojkot Lidlu? Mají prodávat zboží, ne ideologii Prodávají ideologii, nebudou prodávat zboží.

Jak jistě víte, Lidl smazal kříže z fotek řeckých kostelů, prý, protože nechce vylučovat žádné náboženství. Co je to za zvrácené uvažování? Retušovat skutečnost jako to dělaly největší totality? Nyní je to photoshop, zítra možná buldozery.

Zákazník chce nakupovat, ne být vychováván.

Původně jsme nechtěli přilévat do ohně, protože český Lidl dostává ideo instrukce z Německa a z hlediska prodeje halal masa jsou tu horší společnosti (Crocodille, Makro, Albert).

Na úvod předešlu, že chválím rozhodnutí z minulého roku, kdy Lidl ve Velké Británii a asi i na jiných trzích, kde je velká poptávka po Halal, rozhodl NEPRODÁVAT HALAL MASO. Což je při tlaku muslimů na halal produkty výborný výkon hodný uznání. Dokonce ani při speciální ramadánové nabídce neprodával halal maso a nepodporoval tak týrání zvířat. Produkty jsou ale označeny a certifikovány halal autoritami, kterým Lidl za to musí platit.

Jenže toto není první výchova politickou korektností a multikulturalismem z regálů Lidlu. Jinak o jaký jde multikulturalismus, když se odstraňují znaky kultur(y). Dokud nám Němci ve svém reklamním letáku určeném pro český trh nezačali podsouvat, že my jsme ti špatní, když odmítáme přijmout ekonomické migranty bez jasné identity a potřeby azylu a jak Němci, (národ který rozpoutal dvě světové války a vyvraždil miliony svých sousedů a spoluobčanů na základě rasových zákonů) jsou děsně free. Také si vzpomínáme na „anti-vánoční“ kampaň před Vánocemi.

Je to jednoduché a v USA už to funguje nějaký ten pátek, společnosti, které propagují ideologie čelí logicky ztrátě naštvaných zákazníků. Jedinou pákou na nesmyslné chování firem je totiž jedině bojkot.

Jde Lidlu o to nikoho neurazit? Tak to se jim moc nepovedlo.
Urazili zdravý rozum. Uráží už po několikáté miliony lidí.
Nikoho normálního totiž neurazí fotka kostela s křížem, nebo pokud o to jde fotka mešity s půlměsícem.

Nejen v multikulturním Německu ale i v českém letáku Lidlu zmizely kříže z kostelů. Dle vyjádření Lidlu je grafika pro všechny trhy stejná a v ČR ji vytvořil mezinárodní tým.

Grafika, stejně jako multikulturní, politicky korektní pravda, je tedy jen JEDNA.

„Ten Photoshop není myšlenkově až tak vzdálen buldozerům, kterými Islámský stát válcoval památky v Palmyře. Minimálně motivace je podobná, i když následky zatím naštěstí ne: něco nesmí být, tak to odstraníme ze světa, buď symbolicky, nebo fyzicky, podle našich aktuálních možností. Ještě jeden styčný bod: lidé se dopouštějí těch největších zvrhlostí právě s tím, že konají dobro. To jim umožňuje vypnout – či vůbec nemít – výčitky svědomí.

Osobně si myslím, že tento druh mentality představuje pro budoucnost naší civilizace daleko horší ohrožení, než zástup fanatiků mávajících kalašnikovy. Preventivně si smazat vlastní historii a kulturu sami? To už si ten Mr. Džihád může opravdu dát jen kávičku a počkat, než ostatní udělají jeho práci za něj.“

Marian Kechlibar

Převýchova Lidlem II.

Odstraňování symbolů a (nejen) německá nadutost

Kříž je prakticky jediným symbolem Evropy, i když jste třeba ateista. Lidl ho odstranil. V době, kdy jsou v USA ničeny sochy Kolumba, Washingtona a dalších, už to nelze považovat jen za necitlivost, ale viděno v širších souvislostech je to součástí útoku na symboly naší civilizace.
A jak je to neuctivé k Řekům, ti málem nepřežili osmansko-islámské útoky a už zase jim někdo, tentokrát z Německa, odstraňuje kříže.
Jeden z našich čtenářů odstranění kříže z jogurtu napravil
Jeden náš čtenář kříž na obal jogurtu navrátil 🙂

Náboženská neutralita Lidlu?

Lidlu budiž ke cti, že v UK a asi i na jiných trzích, kde je velká poptávka po Halal, rozhodl NEPRODÁVAT HALAL MASO.
Lidl tvrdí, že chce být nábožensky neutrální. U nás Lidl halal maso zatím neprodával, ale v jiných zemích dříve ano. Rozhodnutí změnil minulý rok, což je dobrá zpráva. bude ale retušovat půlměsíce z mešit? Potom by to vše byla sice politická korektnost level kastrace.
Ale jakýmsi hloupým způsobem by to neutrální bylo.
Crocodille, Makro, Albert jsou z hlediska prodeje Halal horší – prodávají v ČR halal maso, které není zřetelně označeno. Zákazník si tak nevědomky kupuje maso z mučených zvířat a nedobrovolně podporuje islámské obce v ČR. Zmíněný Crocodille platí na české účty islámské obce 70 000 ročně.

Takže bojkotovat nebo nebojkotovat? Dejme prostě Lidlu vědět, že některé věci jsou už za hranou zdravého rozumu a z dobrého úmyslu a ohleduplnost se může stát velký problém. K bojkotu jsou vhodnější jiné a mnohem horší řetezce a firmy.

 

Obsáhlý článek Mariana Kechlibara zde:

Převýchova Lidlem II.

 

Co je to Halal?

 

 

 

Komentáře

comments