Co je islámské a co není?

 

Amsterodam někdy kolem roku 2010, mladý cestovatel – baťůžkář vstupuje do jednoho z malebných pákistánských bister, kterých je amsterodamské centrum plné. Chladící pult plný nejrůznějších syrových mas naložených v marinádách, aby se voňavý orientální pokrm dostal ke konzumujícímu opravdu čersvý, otáčející se kebab na jehle. Na veliké televizi běží nějaká blízkovýchodní barevná telenovela plná zpěvu a tance, napjatě ji sleduje několik velice krásných žen s arabskými rysy, jsou samozřejmě nezahalené.

Mladý cestovatel, který právě dostal svůj oběd (opravdu bohatou porci jehněčího shiskebabu za cenu, za kterou by vedle v mekáči dostal tak oschlý cheeseburger) k ženám přisedá a anglicky se dává do řeči. Za chvíli přichází i muž a vyptává se na domovinu cestovatele. Ten mu vypráví o české republice a oplátkou se dotazuje na Pákistán. Dostane se mu jen odpovědi, jedné z žen, že jsou všichni rádi, že jsou někde, kde je taková svoboda, že spolu všichni můžou sedět u jednoho stolu.

 

Berlín 2012. Stejný mladý baťůžkář leží na JIP berlínské kliniky Charité a v současné chvíli o sobě neví. Jeho obličej je k nepoznání znetvořen otoky a modrinami, zlámané zuby. Sádra na ruce nasáklá krví. „Jestli přežije do rána, tak by měl přežít, jestli se do té doby i probudí, bude to bez následků,“ říkají lékaři.

Mladý cestovatel se právě probudil, nemůže otevřít oči, nemůže se hýbat, je mu špatně od žaludku, bolí ho hlava. Od lékařů a policie se dozvídá, co se vlastně stalo (i když něco si vybavuje). Byl prostě ve špatnou chvíli na špatném místě, jelikož v noci vstoupil lehce ovíněn alkoholem do „sharia“ zóny, kde potkal několik „německých mladíků“, kteří se rozhodli ho za tento zločin potrestat.

co je halal a co haram? Mnohdy ani sami muslimové nevědí, jak by mohli vědět ti, kteří jejich zvěrstva obhajují

Na základě těchto dvou příběhů stejného člověka bych se rád zamyslel nad jednou věcí: Co je islámské a co není. Většina apologetů islámu mi řekne, že první příběh je islámský a druhý není, avšak já jsem toho názoru, že vše je naopak.

A hned vám řeknu proč: amsterodamští pákistánci pohostili kafíra, muslimský muž nezabránil ženám konverzovat s tímto kafírem a dokonce ani nebyly zahalené, tohle všechno je něco, co je alláhovi odporné, tenhle „muslim“ přijde do pekla. Příběh druhý je plně podle islámské nauky: muslimové se cítili uraženi a napadeni přítomností osoby, jež požila alkohol v blízkosti jejich mešity, a tak osobu po islámsku potrestali, za to je čeká ráj a 72 panen (a já jim těch 72 panen docela přeju, protože jak se ríká více soch je sousoší, více žen je soužení)

Komentáře

comments