Co je islámské a co není?

 

Amsterodam někdy kolem roku 2010, mladý cestovatel – baťůžkář vstupuje do jednoho z malebných pákistánských bister, kterých je amsterodamské centrum plné. Chladící pult plný nejrůznějších syrových mas naložených v marinádách, aby se voňavý orientální pokrm dostal ke konzumujícímu opravdu čersvý, otáčející se kebab na jehle. Na veliké televizi běží nějaká blízkovýchodní barevná telenovela plná zpěvu a tance, napjatě ji sleduje několik velice krásných žen s arabskými rysy, jsou samozřejmě nezahalené.

Mladý cestovatel, který právě dostal svůj oběd (opravdu bohatou porci jehněčího shiskebabu za cenu, za kterou by vedle v mekáči dostal tak oschlý cheeseburger) k ženám přisedá a anglicky se dává do řeči. Za chvíli přichází i muž a vyptává se na domovinu cestovatele. Ten mu vypráví o české republice a oplátkou se dotazuje na Pákistán. Dostane se mu jen odpovědi, jedné z žen, že jsou všichni rádi, že jsou někde, kde je taková svoboda, že spolu všichni můžou sedět u jednoho stolu.

 

Berlín 2012. Stejný mladý baťůžkář leží na JIP berlínské kliniky Charité a v současné chvíli o sobě neví. Jeho obličej je k nepoznání znetvořen otoky a modrinami, zlámané zuby. Sádra na ruce nasáklá krví. „Jestli přežije do rána, tak by měl přežít, jestli se do té doby i probudí, bude to bez následků,“ říkají lékaři.

Mladý cestovatel se právě probudil, nemůže otevřít oči, nemůže se hýbat, je mu špatně od žaludku, bolí ho hlava. Od lékařů a policie se dozvídá, co se vlastně stalo (i když něco si vybavuje). Byl prostě ve špatnou chvíli na špatném místě, jelikož v noci vstoupil lehce ovíněn alkoholem do „sharia“ zóny, kde potkal několik „německých mladíků“, kteří se rozhodli ho za tento zločin potrestat.

Čtětě také  Právo na tyto ženy nám dává fakt, že jsou nevěřící. Můžeme se jich zmocnit hned, jakmile je imám mezi nás rozdělí", uvádějí muslimové, zastupující Islámský stát, ve své příručce ohledně nakládání s otrokyněmi

co je halal a co haram? Mnohdy ani sami muslimové nevědí, jak by mohli vědět ti, kteří jejich zvěrstva obhajují

Na základě těchto dvou příběhů stejného člověka bych se rád zamyslel nad jednou věcí: Co je islámské a co není. Většina apologetů islámu mi řekne, že první příběh je islámský a druhý není, avšak já jsem toho názoru, že vše je naopak.

A hned vám řeknu proč: amsterodamští pákistánci pohostili kafíra, muslimský muž nezabránil ženám konverzovat s tímto kafírem a dokonce ani nebyly zahalené, tohle všechno je něco, co je alláhovi odporné, tenhle „muslim“ přijde do pekla. Příběh druhý je plně podle islámské nauky: muslimové se cítili uraženi a napadeni přítomností osoby, jež požila alkohol v blízkosti jejich mešity, a tak osobu po islámsku potrestali, za to je čeká ráj a 72 panen (a já jim těch 72 panen docela přeju, protože jak se ríká více soch je sousoší, více žen je soužení)

Komentáře

comments