Homoušení dle šárie – martinkonvicka.blog.idnes.cz

Homoušení dle šárie

solidarity-with-muslim-lgbt-homo

Dostala se mi na stůl (pravda, už starší) zpráva z amerických webů, podle níž „Hlavní muslimské organizace podporují LGBT hnutí“,

alias nekorektně „hnutí teplejch“. Prý jsou ty dvě skupiny přirozenými spojenci, protože obě trpí diskriminací za svou jinakost. Ani v Čechách nejsou žádným tajemstvím proislámské sympatie mezi některými přiznanými homosexuály (pardubický religionista doc. Štampach, budějický religionista Mgr. Klapetek…). Islámské země jsou proslulé snadností, s jakou tam žádostivý návštěvník sežene stejnopohlavního partnera (viz svědectví literátů jako Thomas E. Lawrence, William S. Burroughs, Juan Goytisolo), nemluvě o

temnějších praktikách, jako sexuálních otrocích bače-bází v Afgánistánu. Současně však každý, kdo se trochu zajímá, slyšel o popravách homosexuálů v Gaze, zákazu víz pro homosexuály do Kuvajtu, před časem svět obletělo tvrzení iránského presidenta Ahmadedžiháda, že v Iránu žádní homo-lidé nejsou. Jak to tedy s islámem a homosexualitou je?

 

Někteří LGBT aktivisté si islámsý ženský oděv evidentně pletou s fetišem.

Předešlu, že naši gayové se sami mezi sebou definují jako „aktivové“ – zpravidla typičtí alfa-samci, kteří preferují aktivní penetrací partnerů; „pasívové“ – to jsou jejich zženštileji působící protějšky, asi nejvíc odpovídající stereotypní představě o homosexuálním muži; a „versatilové“ – ti své role střídají.

Ovšem podle sunny, skutků Mohammeda a jeho věrných, a odtud podle práva šária,  je „homosexuálem“, tedy zvrhlíkem bez nároků na život pozemský i věčný, pouze pasív po dosažení dospělosti – přesněji muž, kterému rostou vousy a nechá se análně penetrovat. Pokud je análně penetrován prepubertální hoch, hanba to není,  a pokud post-pubertální muslim někoho análně penetruje, pak to hanba ani zločin, pro toho análně penetrujícího, též není. Ostatně, zasloužilý šahíd vyfasuje v ráji vedle hurisek i blíže neurčený počet „chlapců mládí věčného, podobých perlám rozsypaným (K 76:19)“. Tak jaképak cavyky.Z popsaného uspořádání plyne spousta paradoxů. Pokud je mezi homosexuály přirozeně zhruba polovina aktívů a polovina pasívů, tak v ideálním islámském státě by se z poloviny měla stát lovná zvěř vybíjená na potkání, zatímco druhá polovina by se těšila všeobecné vážnosti. A to tím spíš, kdyby vedle své preference zvládli plodit děti, a ještě spíš, kdyby homosex omezili na sousedovy nezletilé syny, válečné zajatce a nevěřící. Z toho plynou pro nás nepochopitelné zprávy třeba ze Saudské Arábie, kde náboženští policisté chytí homosexuála, hromadně ho znásilní – a předají šáriátské justici k dalšímu zprocesování. Islám tak vlastně nutí gay-aktívy, aby byli vpravdě islámsky nemilosrdní ke gay-pasívům, svým potenciálním partnerům.

Čtětě také  Vy, studenti, co jste na koleji, sdílejte na vnitřní síti, na diskuzním serveru, na anketovači, na facebooku. Zajímají nás vaše názory.

Dále, protože „aktív“ podle islámu vlastně není homosexuál, a k ženám se většina tamních mladých mužů hned tak nedostane, bývá o penetrování jiných mužů veliký zájem. Randění s muži (na rozdíl od smluveného sňatku s ženou) umožňuje jednak prožít romantický vztah, druhák jde o „nahrážkovou“ sexualitu, podobně jako třeba ve věznicích. Randění je, ovšem, nebezpečnější pro zženštilejšího partnera – hrozí mu až trest smrti. Ale protože zákon nabídky a poptávky funguje i v islámských zemích, najdou se třeba v Saudsku vyhledávaní a bohatí pasív-prostituti, jen se nesmějí nechat chytit. To jsem se aspoň dočetl v níže odkazovaném textu, který je jako jeden z mála textů na toto ošemetné téma nesnaží relativizovat. Ti obletovaní pasívové tam jsou v postavení luxusních kurtizán … kterým za prozrazení hrozí až trest smrti.

http://www.theatlantic.com/magazine/archive/2007/05/the-kingdom-in-the-closet/305774/

Celé té obludnosti nahrává i to, že na „západní“ homoscéně je naopak relativně méně „aktívů“ – aspoň podle situace v klubech a na seznamkách. Alfa-gay totiž spíše založí heterosexuální rodinu (často, paradoxně, dost brzy) a svou orientaci buď potlačí, nebo ji řeší občasným nezávazným úletem. Jakési genderové stereotypy pořád existují, takže maskulinně působící chlapík, i když je heterosexuální jen trochu, založí rodinu snáze, než jeho zženštilý protějšek. Ten naopak, i kdyby byl homosexuální jen trochu, se ke své homosexualitě spíš přihlásí – společensky je akceptovaná a zdá se být pohodlnější než rodinný život, tak co by řešil. Pokud nesežene správně maskulinního partnera, je tady pořád to Maroko s Tureckem. Může se tam cítit, jako se cítívali námořníci z plachetních škunerů při zastávce na Tahiti. Že muslima s jeho preferencí by podle islámského práva možná popravili, to mu může být ukradené. Aspoň tím ubude konkurence… a ano, sexuální frustrace dělá z lidí sobce.

Čtětě také  Kde nenávist je ctnost a vražda poslušnost

Islámský postoj k homosexualitě je vpravdě ohavný, protože podobně jako celá islámská sexualita akcentuje nekonsensuální násilí (nedospělí kluci, nevěřící, zajatci) na úkor pohody, či dokonce lásky. K té obludnosti svou kapkou přispívají i někteří západní homoaktivisté, kteří nad ní zavírají oči, nebo se prostě nezajímají, hlavně že jim se dostane … vytouženého. Že to je krátkozraké, o tom žádná, ale on je krátkozraký celý zatím ještě vládnoucí „tolerantní“ postoj k islámu, protože je postaven na lži.

A ta lež vede až k takovým bizarnostem, jako je ona „spolupráce“ muslimských organizací a LGBT hnutí. Pokud „profesionální homoscéna“ takovou spolupráci nabídne (a to si pišme, že nabízí!)  a muslimská organizace ji vyhodnotí jako prospěšnou pro růst islámu (jakože vyhodnotí!), tak proč nespolupracovat? Bude to spolupráce asymetrická – protože jedna strana nikdy neotevře citlivá, a tudíž „nekorektní“, témata – ale tak to nakonec má být, muslim má mít nad nevěřícími vždy navrch, kór pak nad nevěřícími zvrhlíky.

Absurditu té lži asi nejlépe ukáže závěrečná věta onoho diskutovaného článku: „Muslimští Američané obohatili naši zem o v islámu ústřední hodnoty lidské důstojnosti, rovnosti, soucitu a sociální spravedlnosti.“ Fakt se to tam píše, ani o Sovětském svazu se za mého dětství nepsalo devótněji a pitoměji a co je horší – nikoho to nepohoršuje.
http://www.islamophobiatoday.com/2013/11/15/largest-u-s-muslim-organization-supports-lgbt-anti-discrimination-bill/
Autor: Martin Konvička | pátek 4.7.2014 21:05 | karma článku: 41.68 | přečteno  7554x

Záloha blogu na iDNES.cz, který byl Martinovi Konvičkovi zrušen za jeho porušování kodexu blogera….

Komentáře

comments